Hard work work

Hej alla fredagsmysare!

Ikväll somnade båda mina hjärtan samtidigt i soffan så nu är det bara jag och en skål med glass, inte fy skam det heller efter en lång dag på jobbet!

Men vad KUL det är att jobba!
Idag tex fick vi en order till en tjej som hade kommit in på design skola och buketten skulle ha något tyg i sig!?! Så jag gjorde väl några plagg och hängde i den tuffa buketten med gerbera! :D


Roligt va! :)

Men lika roligt som det är att jobba är det numera att vara hemma med min tjej! Jag saknar henne som tusan om dagarna men hon har det bra med pappsen.


I veckan har vi passat på att njuta av solen och värmen som jag hört varit på tillfälligt besök bara, hoppas de kommer tillbaks snart!
sally och tilda tycker att det var jätteroligt att få leka i trädgården!

Nu är det helg och vi får gosa igen!

Det blir kalas för hela slanten, Greger och mormor ska firas.

ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0