djävulen

Har haft några dagar där allt varit ganska mycket skit.

Inga kläder sitter som dom ska, trosorna skaver, är för stora eller för små.
Jag är ful och fet. Håret är alltid flottigt, svettas. Jag hatar allt, stör mig på alla och är expert på syrliga kommentarer och riviga iakttagelser. Ingen jävel kommer och hjälper mig när jag vill, barnet kan aldrig leka själv. Huset aldrig städat och alla möbler behöver slängas på tippen. Vädret är värre än värst, och om solen skulle råka skina så är det rakt i ögonen när man kör bil med en vindruta där en flugjävel valt att dö.

Så kommer jag på det- PMS!
PMS är fan Djävulen.

Nu är jag mig själv igen,
förlåt alla som råkat i min väg. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahahahahahahahahhha!!!!!!!!!!!

2014-03-01 @ 21:39:14
Postat av: Mama

Stackare där!
Tur att du ska börja jobba på måndag och inte har tid att tänka på dessa petitesser! Även vid PMS hahaha

2014-03-02 @ 08:36:58
Postat av: Sofia Andersson

Igenkänningsfaktorn är HÖG! :-) Hahahaha!
Grym beskrivning av ngt man tvingas ha varje månad.... Mer el mindre ;-)
Hoppas det går bra att jpbba.
Kram

2014-03-03 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0