Bad och klipp

Hej!

Idag var mormor med till simmet, och jag agerade mästerfotograf vid kanten på bassängen! Vad roligt det var att se allt från land.
Tildis tyckte att det var jätteroligt att bada med mormor och skvätte vatten på allt och alla! :)





På em satt jag och drack kaffe i lugn och ro, då kom ovan nämnda mormor och joinade. hon skulle till rean på mingla, jag orkade inte släpa med allt ( barnet) i snöyran så jag stannade hemma.
När hon skickade bild på allt hon fyndat så kom jag på andra tankar. .. så det blev en liten sväng när Ola kom hem från jobbet!



för detta betalade jag 895 kr, ordinarie pris 3224 kr!!!
Me like!
Jag brukar gynna Mingla annars också, ville bara säga det för protokollet. ;)

Jag har även hunnit med att handla och varit på yoga. Produktiv dag!

Nu blire kvällimati och kolla nybyggarna.
Arrividerla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0