så blev det inte

Ja hallå alltså.
Nån massage blev det inte för yrhönan. Vaknade morgonen efter med halsontet from hell, och har sedan dess legat i någon sorts infuensaliknande skit som innehöll huvudvärk, förkylning, hosta och fruktansvärd värk i ryggen...
Otrooooooligt tråkigt och jobbigt, när Tilda dessutom var snorig och hängig- alltså inte världens mest nöjda barn.
Tur man har världens bästa mamma och svärmor som kan steppa in och ta hand om skruttan när sambon jobbar. Han är sedermera hemma och vabbar när vi insåg att jag inte skulle bli frisk på en dag som jag brukar kunna bli.

Tur också att det finns förströelse i form av serier! 9 avsnitt har jag plöjt och väntar nu på att tvn ska uppdatera nr 10 av den här serien:

the originals!
Jag undrade ju vart de hade tagit vägen från the vampire diaries , tills min lite mer upplysta syrra påpekade för mig att de hade fått en egen serie! Tack och lov! :)

Börjar bli smått stressad över en viss 1-årsdag som närmar sig som jag inte har någon kraft över att planera eller förbereda inför... bara in my mind och det blir ju inget kalas av det.
Måste försöka skjuta det åt sidan så jag kan bli frisk!

Nu finns nästa avsnitt att bänka sig framför! (ligger ju redan nerbäddad och redo) (för TV ALLTSÅ, snuskisar!)

Ja krya på mig då! Tack så mycket, tack!

Kommentarer
Postat av: Marie Finspång

Se till att bli frisk nu unge,!!! Så vi kan leka på eftermiddagarna som vi brukar ;) puss

2014-02-06 @ 19:37:47
Postat av: Anna

Sally saknar dig o Tilda!

2014-02-06 @ 20:57:16
Postat av: Frida

Stackras du! Krya på dig-kramar

2014-02-06 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0