Ett år och hon går!

Hej!
idag mår jag lite bättre! den där burken jag haft huvudet i den senaste veckan har börjat lyftas.

Idag är det en speciell dag på många sätt. För exakt ett år sedan skulle Tilda kommit till världen, och hela dagen (typ) stod jag och stirrade på den här i hallen. Undrade varför det inte kom nån unge...

En annan unge kom det dock, Sara och Mercans Freja fyller ju 1 idag, grattis! :)

Det som hände ett år senare var att hon idag, på eget bevåg, kom gående mot mig!!!!!!
Jag satt på sovrumsgolvet och sorterade strumpor, och Tilda stod i hallen utanför och skakade galler på grinden ner till trappan, och så helt plötsligt kommer hon, traskandes!!! min lilla tjej.... ♡♡♡♡♡♡
(det är väl ca 10 barnsteg för er som inte vet hur det ser ut)

Jag hoppas att jag aldrig glömmer den synen!

Kommentarer
Postat av: Marie Finspång

Åh så roligt :)
Duktig flicka, måste jag snart få se!

2014-02-08 @ 15:47:02
Postat av: Frida

Heja Tilda!!!! Jag sa ju att hon skulle gå innan din 1-års dag 😉

2014-02-08 @ 18:45:35
Postat av: Elin

Woho!! Vilken duktig tjej!!!

2014-02-11 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0