Med livet som insats

Godday!
Vad gör jag den här otroligt soligt blåsiga söndagen undrar ni.
jo jag passar ju såklart på att leva lite farligt, genom fönsterputsning!
den som placerade ett fönster mitt i trappen när detta huset byggdes tänkte nog inte en gång för mycket...
Å
t vilket håll skulle man välja att ramla liksom?
som tur var slapp jag fundera över det, eftersom jag - som jag trodde när jag var liten - föddes som apa, och därefter utvecklades till människa!
.
Hahaha, ni kan ju lista ut hur mycket min syrra hånskrattade åt mig när jag snusförnuftigt förklarade det för henne för ca 20? år sen.
.
Men ärligt talat, hur missvisande är inte den här bilden?
Först är man apa, sen blir man människa, så tolkar jag det iaf! (fortfarande?)
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Ja, hur ska man annars tolka det?!

2013-05-05 @ 19:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0