hemmadag

hej.
Idag har jag varit inne hela dagen! att säga att det har varit trist väder är ingen överdrift....

på morgonen mådde jag bra, kom in i ett städmode och rensade hallen på väskor, man blir ju rädd för sig själv!

Just nu används ingen av de här då de inte håller måttet som skötväska! :)

Till lunch åt jag vegetariskt, kikärtsbiffar och sallad, kan vara gott att göra det ibland, jag får passa på att göra det när det bara är jag som ska äta!


Senare blev jag hängig och trött, och fick stanna hemma från mysig tjejfika :'(
hoppas det går över snart!
Det är första gången jag mår dåligt efter jag fick Tilda, och det är ju något helt annat, när man har en liten bebis att ta hand om även fast man själv inte mår bra. Tur att jag inte är själv hela dagarna, en eloge till alla som av någon anledning ensam måste ta hand om sitt/sina barn!

Nu ska jag nog krypa till kojs!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0