sol, skoj och skorv!

hej allesammans!

i dagarna har vi haft det jättehärligt nu igen! Ni börjar väl tro att jag jag bara hittar på att allt är så jävla bra hela tiden, men nu har det faktiskt varit det ett tag! ;)

Vädret är ju toppen, och vi har umgåtts med mammor och barn, i tisdags var vi i vibjörnsparken aka vibbe, och myste runt bland larver och filtar!


mammamaffian som vi kallar oss!

onsdagen bjöd på trevlig öf-avslutning ute i prästgården!




Efter det åkte jag och Anna till bleken och stannade till sena kvällen eftersom det bjöds på pulled pork i pitabröd, hur gott som helst! Ola och Jörgen anslöt ju också så vi var fulltaliga!

Tilda hade en present att ta med hem därifrån också, en alldeles egen stokkestol!
den gillades skarpt!


Igår var det nationaldagen! Vi firade i min mening väldigt svenskt, alltså inte skjuta raketer, inte festa, inte dansa runt i en ring, inte gå något karnevalståg utan tog det bara lugnt hemma, njöt av dagen i trädgården och med familjen!

Fina land!

Nu måste jag ta hand om barnet, som sovit sin skönhetsömn!

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0