bättre

yo!

nu börjar det ordna upp sig på väggfronten. åkte till ödmans och berättade läget, och jag FICK en 3 liters burk väl blandad färg med mig hem. Det är najs med mindre affärer, där är det lite stil och service, kom ihåg det alla ni som jagar lågpris, man får vad man betalar för!
hade jag köpt färgen på rusta eller liknande tror jag inte att det hade löst sig lika smidigt!
så nu har jag målat ytterligare en gång, och hoppas att det är den sista! :)

den andra väggen har iaf fått en dekoration i form av ett superhärligt träd!


ola har även spikat fast lister så det blir nog inflyttning för damen snart! :)

igår var jag och granntanta på bio här i byn! det visades läckbergs " tyskungen" på folkan! vi tog en trip down memory lane och besökte godislagret innan, jag fick värsta nostalgifallet och mindes när jag, elin, Carro och Malin köpte 2 kg godis varje helg och det roliga var att ALLT var the same, godissorterna, placeringen, utbudet i övrigt, kassan, ALLT!!
herre min je. some things will never change!




Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha!! Åh herregud, Godislagret alltså!! Det var tider det!! :D

2013-07-01 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0