good old mandag!

hello igen!

Nu är äre jul ijän!
Julbord med blomsterhallen igår, helt otroligt gott med årets första julmat, och det här otroliga godisfatet avslutade kvällen.


jag roffade åt mig hela tre julklappar i klappspelet däribland en silikonform med tomtemotiv för muffins! fick lov att prova den idag! ;)




idag har varit en fin dag, vi har lekt med sally och Anna, jag fick en snabb klipptid hos Sanna, och avslutade med kranskväll med mamma och hennes vänner+1!
Jag fick en fin present av dom! blev jätteglad! :)


nu ska jag kolla inspelningen av bonde söker fru!


Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Helena Burman

Tack Karin för att du ville guida oss i kranstillverkningens ädla konst ;)

2013-12-05 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0