Släktmiddag

Hello bloggen!
Eftersom jag fått lite påbackning om att jag inte uppdaterar bloggen tillräckligt ofta så får jag ju försöka bättra mig!

Idag har vi haft Olas morbror med fru och hans kusin med familj tillsammans med hans föräldrar och mormor här på besök! 12 Pers
varav 3 barn blev vi!
En mycket trevlig eftermiddag med god mat (Barbro) och okladdiga kladdmuffins. (Karin Söderberg-bakproffset igång igen....)

Tilda fick fina presenter!
klänning av Malin med familj och set med body och "overall" av Olas kusin i Landskrona? Karlskoga? Karlstad? Karlsborg? Bodaborg? Ja, nånstans bor dom....

Didrik och Olle!

Tilda tyckte Didrik var intressant och pratade massor med honom! :)



Lite 3D måste vi ju visa gästerna också!


Jag tog kort på systemkamerans display om ni undrar varför dom är dåliga/konstiga...

Nu tar vi kväll i soffan, mätta och belåtna!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt!! Jag tyckte Tilda var lite lik Ebbe när han var bäbis på näst sista bilden!! :)

2013-04-15 @ 13:44:36
Postat av: Sofia

Karlskrona är det ju! :=) Ni får komma hit och hälsa på så kanske det sätter sig... Hälsningar till sysslingen!

2013-04-16 @ 09:44:05
Postat av: Malin

Äntligen lite uppdateringar. Som jag väntat... Tack för en trevlig eftermiddag.

2013-04-16 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0