Barnvagnsgym...militärövningar!!

hallååååå... väser jag liggandes som ett kolli utan kropp. jag är ungefär sådär som dom gör på skräckfilmer, drogar en människa så kroppen blir förlamad men skallen är fortfarande med, sen begravs personen levande. så är jag ungefär, fast utan den trevliga vilan och istället med en bebis som jag på något sätt ska orka lyfta och dessutom GÅ UPP FÖR TRAPPEN med.
Jag har alltså gjort min första fysiska övning sen jag vet inte när... jag har nåt svagt minne av ett zumbapass innan graviditeten, och det var en piss i nilen om man jämför med detta; barnvagnsgympa!
Herre. min. skapare.
Efter ca 12 meters jogging och tre knäböj var jag trött, sen fortsatte passet, i oändlighet.
Efter halva lät jag som ett godståg som ska ta sig fram utan räls. kände mig som ett också.
tog mig tillslut genom hela passet utan varken jogg eller andra konditionsövningar och chockade med att ändå vara ganska stark i magen vid sit-upsen.
Till nästa gång, eller så...
så ska jag nog se till att ha gjort några övningar hemma och fått upp något sorts flås.
MEN; absolut inget ont om passet i sig, eller ledaren, hon och det var alldeles utmärkta!! bara jag som var "lite otränad"...
Bildbevis!! :)

Kommentarer
Postat av: Mary

Bra jobbat! Kul att du gillade det, det är min favoritträning och det blir roligare ju starkare man blir. Kämpa kämpa!

2013-04-27 @ 03:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0