Öken

Hello igen! Vad hände med mitt flitiga bloggande egentligen?
Jag får skylla på boken "väninnan" av denise rudberg som jag fick låna av mamma, den har hållt mig sysselsatt om kvällarna! Rekommenderas, precis som alla andra av hennes böcker som jag läst.
Förra veckan var det ändå inte mycket som hände, förutom baktime hemma hos syster.
De tre musketörerna bakade havreflarn med chokladsmetsfyllning och mandelbiskvier!
Jättekul och pyssligt och lite misslyckade kakor men vem bryr sig? :)
Vi fick iaf hjälp av Pappa, Ola och Jörgen att äta upp dom!

I lördags var jag med mamma, mormor och anna på rejmyre julmarknad!
Det var över förväntan, jag köpte inget juligt men däremot en stickad tröja som var jättegosig att ha på sig!

Den stora händelsen i veckan var väl på söndagkvällen när jag och Sanna åkte in till Jenny och hälsade på deras Alice!
Malin kom även på fika så där satt vi och hade det mysigt i timmar!

Alice somnade på min mage och låg helt utslagen jättelänge, så söööt och mysig, jag undrade vad det var som var så jobbigt med att ta hand om bäbisar! ;) haha 

Här är alice med malins naglar i hårbotten, jätteskööönt!


Idag har jag varit på helkroppsmassage som jag fick av svärföräldrarna i födelsedagspresent, SÅ välbehövligt och fyyy vad ont det gjorde i vaderna, där får man inte ofta massage, herregud!

imorgorn är det julbord med jobbet på g! Vi har julbord med blomsterhallen varje år, och imorgon ska vi till Lotta som bor i ruda, ute i skogen!
Jag ska ta med prinskorv, tänk att jag fick det jobbigaste att ta med, då måste jag ju stå i köket hela eftermiddagen imorgon!! ;)

Nu ska jag ta av mig glasögonen som vi brukar säga här hemma när vi är lite trötta, fast vi menar linserna!
och så är det alldeles roligt då också! hahahahahahahahahahaaaaa!

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0