Voff

Shalom
Då var det helg igen- JAG SÄGER JU DET, veckorna består ju bara av måndagar och fredagar, det är ju sinnesjukt så fort det går, någon som har tips på hur man "fångar dagen" och samtidigt jobba, laga mat och sova?

Idag har iaf jag och Ola fått en son. Han väger 10 000 g, är 56 cm lång och 35 i mankhöjd. Svart och silverlurvig, lite stinkande och uttråkad. Han har fått namnet Zorro Söderberg

Jag måste nog stimulera honom lite och gå en promenad. Det är bara så att jag är så förbenat frusen idag, har cyklat till och från jobbet i regn... bbbrrrrr!!

Annars händer det inte mycket i helgen, känns skönt. Fars dag imorgon, jag har inte köpt nåt till far än, det blir en sväng till viberga och inhandla nån mössa el dyl. På Royal herr hade dom jättefina mössor, kostade endast 399kr. Värsta kapet......not.
Tror inte ens pappa skulle ta på sig en rödrutig (eller var den randig) mössa ändå. Han går mest omkring i en som det står CRAMO med stora bokstäver på. jag har också en sån men väljer att vända den sidan inåt :)

Nu kom han och tjatade,dags att dra!
ciao!

Kommentarer
Postat av: mama

LULLA:)) söten.

2010-11-15 @ 20:27:18
Postat av: elin

hahahahahahahahahhaa!!!!!!! bra stef som har cramo mössa!! min papi har en mössa som det står HAVATOR på med stora bokstäver och jag har en likadan också!! hahahahahhahahahahahaahahhaha!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-15 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0