Mobile update

Hej alla
Nu står blogg på schemat. strax efter äta och innan sova :)
Idag blev det pannkakor, förjävla duktig jag är.

Idas projektarbete stod klart idag, hon har gjort en rokokoklänning i hönsnät, tyg och blommor! Är ni nyfikna på hur den ser ut så står den mitt på Bergskas skolgård till allmän beskådning! Om någon jävel får för sig att flytta på den eller förstöra den så får ni med mig att göra! plus att vi har flätat in eltrådar i den med 10000 volt amper watt likstöm växelström i den. ( så mycket man lär sig av att leva ihop med en elektriker. not :)'
Den är helt klart värd en extra ride mot bergska när ni är ute och cruisar i era fina bilar.

Och så kom jag osökt in på cruisare... haha ha, alla ni som åker omkring i solglasögon, med en min som ser ut som att ni skulle kunna döda, har ashög musik som ingen annan hör, vrålåker utanför något dagis, börnar sönder däck.... nej, ni är inte coola någonstans.
Nuff said

Igår var jag och mamsi i schtaaan igen.
Jag var på shopparhumör och tyvärr fanns det alldeles för mycket fint i affärerna, faaan jag fick hålla i kontokortet för att det inte skulle flaxa ifrån mig och lämna mig pank.
Lite klädplagg fick det iaf smita ner i några påsar ifrån Gina och Vero Moda :)
Även drömgården fick sig ett besök och där kan man inte låta bli att köpa något så tre små lykor till träden fick följa med hem därifrån.
Casanova bjöd (inte) på stolsdynor till matsalsrummet som var sååå fina!
Bagarstugan hade en oväntad överraskning två trappor upp med en så fint inredd vindsvåning att jag och mamma höll på att få spader och tankarna flög iväg till dom gubbarna som snickrade ihop den våningen, att aldrig kunde dom väl drömma om att det blev det mest populära rummet i hela huset med sneda golvplankor och bjälkar i taket :)



Dynorna från casanova:



En bild på herrarnas orienteringsstart i lördags: ser ni lilla ljusormen?
 

Såhär kan det gå när en viss person målar om:

det är på jobbet, så befriande att få måla över den där fuuula färgen med vitt! vitt! vitt! vitt!

nu ska jag se vad ni har skrivit för roligt i era bloggar!
Böck böck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0