@ bergslagsblomster

Hellu everybody! Allena på jobbet. Kafferast!


Är nyklippt och känner mig korthårigast i världen, fattar inte varför det alltid känns som att Linda klipper en decimeter på håret, bara för att dom där tråkiga tesarna som var längst har försvunnit!

Jag hade ingen mjölk på jobbet, så jag fick ta med i en liten flaska, jag tycker att såfort man häller mjölk i en genomskinlig flaska så ser det så himla gott ut!

mmmmm smaskens! Vill dricka upp allt! Är det jag som är knäpp eller känner fler som jag? ;)

Var ju ett tag sen jag uppdaterade här, valborg och tiomila har hunnit hända!
Jag och mammi var uppe på grosvad och shoppade loss på intersports rea! Jag köpte två par löparskor(det går alldeles utmärkt att gå i) en jacka, ett par adidasbrallor och ett par yllestrumpor. Kalaset gick på 1110kr!
Förbannat billigt!
Lika förbannat var det att när vi ställde oss i den kilometerlånga kön så står det en gubbe och basunerar ut att kortterminalerna är tillfälligt ur funktion och dom jobbar på att det ska fungera så snart som möjligt. Vi gick till kontantkassan och fick våra varor i påse, så vi kunde komma tillbaka och hämta dom och betala sen. Fan heller att jag står och väntar på tekniska problem, det kan ju ta evigheter, eventuellt, aldrig åtgärdas. 

På lördagkvällen var jag och Ola uppe och kollade på herrarnas orienteringsstart. Skithäftigt att se alla lampor reflektera mot springaren framförs kläder.
Har kort på mobilen, blev inte så bra, men man ser iaf lite hur det såg ut. har inte den här dock.

Valborg spenderades hemma hos oss med premiärgrill på nya grillen, och premiärbrasa i vår braskorg vi fick i julas! Josie hade bakat en Keylime pie som vi glufsade i oss till efterrätt. som tur var så blev det över, den frestar mig varje dag och jag bara måste ta en tugga när jag ser den :)

Nu får kafferasten nog vara över!
Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0