Tiden

Hello!
Idag funderade jag på att cykla till jobbet. sen slutade jag fundera på det när jag hörde smattret. usch det blir nog byxor idag, jag som har gått med mina trekvartsullaredsbyxor sen jag började jobba :)
Idag skulle jag också egentligen ha börjat kl 14. Men jag bestämde mig för att dyka upp vid 10 ist för vi har massa att göra. alltså blir det inget gjort här hemma!

Helgen då. Den var skoj! Vi brassade hem till Elin och Staffan och där fanns det massa glatt folk som partade loss hela kvällen och natten! Jag körde men hade ändå så roligt bara i att titta på dom där fulla tjejerna som sprang omkring som yra höns och skrattade högt åt allt!! :D

såhär glad och rädd var elin när hon läste presenten vi gav henne! Järngänget ska åka på kryssning i oktober!! Det blir premiär för både mig och Elin!!



grabsen

pålle ska förmedla en känsla.. kan ni gissa vilken?

att det är ett spöke på övervåningen förstås!! :D

allright det får räcka för idag
I helgen är det skogsröjet men det skippar nog jag. har varit där två år i rad nu och inte haft speciellt kul någon av gångerna. Så vi är hundvakt till Jaffa istället!

o så ett par semesterbilder



som ni ser hade vi väldigt varierat väder!


ååååhh jag vill tillbaka!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fett nice sis

2010-08-25 @ 12:22:54
Postat av: äm.

Hehe, det är lugnt Cookie ;P

2010-08-26 @ 21:54:43
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0