nu är det höst

hej o hopp, så blev det höst för min del, fick faktiskt ta på mig strumpor idag! :(
kände inte suget att cykla barfota i tygskor i 7 plus imorse. nej. det fick bli stövlar, mössa, vantar och höstjackan. btw så måste jag ha en ny sån, ja mössa, och vantar, och höstajcka och stövlar... hmm.. 
 
WOAH! igår kom jag på den bästa uppfinningen ever! (om det inte redan är någon som kommit på det...)
jag menade; är man inte bara så jäävla trött på att aldrig hitta bland sina leggings och strumpbyxor? fram tills nu har dom legat i en låda ihopskrynklade och trasslat... men NU!
Upphängda i såna gardinkrokar!! det krävs väl kanske att man har en ganska stor garderob... jag har 4 st. själv. förut delade vi på 1. heaven, I'm in heaven.

föressten så är jag ledig imorgon, tror inte att det har hänt sen jag började jobba att jag är ledig på en fredag. hääärligt, och allt pga ett missförstånd, det var nämligen så att vi satt på jobbet i måndags, efter lunchen, vid kl 14, och kollade på nästa månads schema, som jag fick syn på att jag skulle vara ledig måndagen den 14:e, jaha tänkte jag och utbrast; JAG ÄR LEDIG IDAG!! hahahaha så jag föreslog att jag skulle vara ledig fredag ist, eftersom jag är ledig lördag också, tjohooo vilken lyx!

nu är det dags att ta tag i någon sorts matlagning...
baj baj

Kommentarer
Postat av: MALLAN

vilken hit=)det kanske man borde fixa!

snygga blad du gjort föresten,värsta pyssel majan ju=)

2009-09-17 @ 22:27:09
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Josefin

Smart, det där ska jag också göra när vi får större garderob näst-nästa vecka :) Får passa på att ta några gardinkrokar av mamma när vi är hemma i Vaggeryd i helgen.

Hoppas att ni får en bra helg!

2009-09-18 @ 15:56:15
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att jag kan vara till hjälp med mina fiffiga idéer! :P ni får också ha en underbar helg! själv har jag trädgårdshelg! kramar

2009-09-19 @ 16:44:25
Postat av: torin

Smart ju ;D <3

2009-09-23 @ 16:13:55
URL: http://tulline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0