allena

We're the kids in america, wohoho! Kim Wilde spelar på "Färjan2" haha det programmet är fan förstklassigt :) vilket folk det finns!

Konstigt folk var det även ute på palace i lördags, några av dom hängde rätt mycket runt mig och dansade, och skulle prata med mig hela tiden, dom var tom på samma förfest som mig! Man blir ju som man umgås ;)
Skämtåsido så var vi hemma hos Sara på födelsedagsparty, det var längesen jag hade så kul på palace, kvällen var lång och jäkligt kul!! Jag tog inte många kort med min egen kamera men här kommer några;


En av alla roliga händelser på kvällen var att vi träffade Anna Book! :) Jag fick inget kort på det men kolla in
Saras blogg om ni inte tror mig!

Ikväll är jag ensam, Ole dole doff är ute och paddlar med Siemens, (jävligt tungt lastad kanot) och ska sova över på nån jäkla stuga som dom äger, vad är det för stil? lämna mig alldeles själv!?!?
Men jag har att göra ikväll, lånade nämligen andra boken efter Stieg Larssons "män som hatar kvinnor" den heter "flickan som lekte med elden" och jag har inte läst mer än några kapitel och är helt fast! Det är ganska fantastiskt att fastna i en bok, jag är glad att jag tycker om och kan läsa, för det är ju inte alla som gör det.

Har även diverse sysslor att styra med här hemma såsom disk och tvätt men hur kul är det på en skala?

Nu ska jag läsa runt lite på andra bloggar så jag hoppas att ni har uppdaterat!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0