Första inlägget!

Hej hej!
Så, nu kan ni även läsa min blogg, om det är någon som är intresserad ;) Tackar min bästa syster som tog av sin dyrbara tid att trixa ihop en fin sida till mig (nämner inget om att den första inte dög:)
Ikväll vetetusan om jag orkar skriva nåt mycket, kom precis hem från hotellet och stinker pyttipanna m.m.
Hatar matos. När jag stod i köket så diktade jag ihop en text som jag skulle skriva på min nya blogg, här kommer den!:)

instinktivt visste jag det redan när jag såg burken, jag visste att något skulle gå fel den här kvällen, kände det på mig. Det spelade ingen roll att jag tog ett djupt andetag när jag skruvade av locket, den vackra rosa vätskan skvätte ändå ut. Jag hade fått rödbetssaft på min vita tröja.

nååå... vad säger ni? blir det en författare av mig en vacker dag? :P
Tack och Godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

faaan vad bra=) vi kan fixa till den lite mer sen=)

2009-03-10 @ 21:00:08
Postat av: mallan

välkommen till bloggandet. en till sötis man kan läsa om på dagarna=)

2009-03-11 @ 17:28:56
URL: http://mj84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0