midsommarhelgen

Härliga midsommar, denna härliga svenska tradition!
såhär firade vi:)
Hanna, Frida och Jag
Fint dukat till efterrätt:)
MidsommarZorro fick vara med:)
Erik och Ola har det gött
Söta värdparet
Min kärlek

Det var en lyckad kväll med uppehåll(!) god mat och härligt sällskap, trots lite dispyter om diverse vackert folk ;)
Vilken tur att smaken är som baken :)

Idag när jag skulle gå ut med Zorro så satt Sestra på bänken utanför, hon hade bara suttit där i en halvtimme och ringt 5 ggr :) Hon skulle föreslå ett byte med promenad mot frukost hos oss, men det var ju så fint väder så jag följde med:) Vi satt på balkongen och åt, matade skator med bröd och senare fick vi ännu ett husdjur, kolla in:
grannens katt var så nyfiken och hoppade över till vår balkong och vågade sig tom in i lägenheten och gick runt i varenda rum och letade efter Zorro :) Sen gav vi tillbaks den:)

Idag har vi även hunnit gå runt lillskiren med babbsan och gregga med hundar, fikade på en brygga i solskenet, härligt!
Synd bara att det inte kommit någon sommarvärme än. den väntar nog till v.29 :)

nu ska jag kurera mig, halsont. blir väl att tvinga i sig en wirre...
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0