oh Yeah

Idag är det fredag utan fredagsmys med älsk.
Istället kom min tjocka syrra hit och proppade i mig mat så jag blev lika fet som hon.
Sen kollade vi på idol och räss vad det var så var jag ensam. Vart tog den tjocka lilla syrran vägen? Vart tog den tjocka lilla syrran vägen? Ingen som vet ingen som vet.
Haaahaaahaaahaaa verlass mich sestra.

nu blir det bingen för min del. jag kan lätt veta när jag ska sluta, och det är när jag tycker att jag själv är otroligt rolig! :)

I onsdags var jag på föreläsning, en helskön tjej som berättade om sitt innehållsrika liv! Hon avslutade med ett jävligt bra ordspråk:

"Att vara bitter är som att dricka gift...
..och tro att någon annan ska dö.."

tänkvärt!

Tack och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0