New Moon

ALLRIGHT!!
Helt hypad efter New Moon, så sjukt bra film. Finner inga andra ord. Någon mer än jag som är med i Team Jacob?!?!
Hell yeah.

Har iaf haft dundertrevlig kväll med Edlin och Mallan! God mat på sing thai och mycket skratt och konstigheter på både gottegrisen och i biosalongen :)

Var tvungen att ta mig en liten stund och smälta denna afton. Är allena hemma för tok-ola är ute i suparsvängen och ska dubbla tet på hotellet. Jag är inte avis. Ska inta sängläge om en liten liten stund och sussa gott.

Imorgon (idag) är det första advent, då tänder vi första ljuset sen dundrar vi vidare mot julafton, i en jävla fart tills den dagen är över och luften går ur en. Vad lustigt det är med julen, stress och jäkt och bak och mys och tjofadderullanhej och så helt plötsligt tog den slut bara för att det blev den 25:e december.
Bjuder på en julbild från jobbet, där jag har gjort förtrollad tomteskog i entrén:)

det gick åt lite mossa!

ta hand om er vänner!
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Frida

Team Jacob???!!!!

Jag är besviken. Det finns ju typ inget vackrare än Edward.

2009-11-29 @ 17:13:09
Postat av: Karin

Är det verkligen bara utseendet som räknas frida?! Edward är ju DÖD for christ sake! :) hahaha håller med om att han typ är snyggast på hela jorden just nu.

2009-11-29 @ 19:21:54
Postat av: Elin

ja, frida, jag vet, KARIN SKA HA SPÖÖÖ!!!! edward är det snyggaste ever!!!! mmmmm!! fast jag måste erkänna att jag hatade inte jacob lika mycket efter jag såg filmen!! nice body!! hej på dig också mana förresten!! :) PUSS

2009-11-30 @ 09:45:03
Postat av: Frida

Det känns skönt att du är på min sida =) Men Karin verkar ju ha ändrat sin åsikt lite av kommentaren att dömma ;)

2009-11-30 @ 21:22:27
Postat av: malin p

Jag gillar jacob utan huvud och edvard utan kropp där ni...haha...fy fan vilken trevlig kväll har aldrig varit så mätt i hela mitt liv....nu vill jag se nästa film...Ha det bra=)

2009-12-02 @ 10:46:04
Postat av: Karin

jag var aldrig ens hungrig och tvingades äta både förrätt och huvudrätt, sen när jag hade betalat fick jag inte skriva på!! :D

2009-12-02 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0