28-åringen

hej igen!
Det har varit en tuff vecka, med känslor som går upp och ner, men det funkar ju inte att falla i gråt varje gång man öppnar sin blogg, så jag får fylla på med annat!

Har nyligen kommit hem från Folkan, ja alltså jag kommer aldrig att börja kalla det för "kulturens hus" som det så torftigt heter nu. Tänk vad fränt det skulle varit om de haft kvar den gamla skylten och kanske lagt till "nya" eller "2.0" (haha)
iaf var jag där med Carro och Anna och såg 100-åringen som gick ut bla bla bla. Skitrolig och lik boken, som jag lyssnade på när vi var i Thailand.... suck... jaja bra gjort Felix och what's your name författaren.

På fredag eller lördag ska jag dit igen och kolla på finspångsrevyn med Frida och Anna! Frida och jag sågs även i lördags då våra grabs hade grabskväll.
Vi lagade god mat och lekte med våra tjejer, och tog det easy. mycket mysig kväll!


Nu är det sovdags, ser fram emot våra nya julklappslakan i bomullsatin som kramar om en arm 28-åring som ibland känner sig yngre, och ibland äldre. Får man leva till 100 får man hoppas vara lika pigg som han den där som klev ut bla bla bla!

Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0