Oct. 11, 2013

godkväll
tänkte att jag nämner inte den här frånvaron. blir så tjatigt. bloggar när jag bloggar, ok?!

hänt i veckan, vem vet? veckorna består ju bara av två dagar nu för tiden, måndag och fredag, men det är väl också ganska uttjatat.

Tar och bildar lite, så hjälper vi minnet på traven, och när vi talar om traven, så var vi och hälsade på farmor på hennes jobb i stallet nån dag nån vecka!




Tilda har flyttat in i sitt rum, och några pompoms har fått hänga och dingla ovanför hennes säng, hon sover gott mest hela natten så det blev en bra flytt!


Elvira och Anna-Carin har varit här och hälsat på.


Mycket hänga på öf blir det!



min tumme har läkt ganska bra, har ingen känsel på toppen och resterande har tagit stryk av alla plåster så jag får smörja hela tiden! :(


anna och jag har höstpysslat! den här hänger bredvid dörren hemma. mycket roligt!


gumman står på knä och gungar nu, dags att krypa iväg snart?


Det var det! dags att laga fredagsmaten!

trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: mama

Du bloggar när du bloggar och jag bloggar när jag bloggar:)
Zorro såg rolig ut bakom din tumme ;)

2013-10-11 @ 19:27:13
Postat av: Anonym

Fina hästtjejen som snart kryper framåt. Och som fyller 8 månader idag - grattis Tilda! ❤❤❤

2013-10-12 @ 12:24:02
Postat av: Farmor

Men inte ville ja vara anonym!
Det är ju farmor som grattat! ❤❤❤

2013-10-12 @ 12:26:16
Postat av: Farmor

Men inte ville ja vara anonym!
Det är ju farmor som grattat! ❤❤❤

2013-10-12 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0