Falla

Gokväll!

Vilken BRA dag!!
Imorse satt jag och undrade vad jag skulle hitte på.
Bestämde att jag skulle åka till jobbet och köpa lite blommor och kryddor till trädgården, sagt och gjort!
när jag var där såg jag el blomma som jag trodde att mormor skulle tycka om, och så började det bli dags för lunch, så jag ringde ju såklart och bjöd ut mig på lite mat och prat!! (köpte med mig blomman alltså)

Tilda tycker om sin gammelmormor!! (och morfar, men han får inte mycket till chans att hålla henne, haha)

Efter fikat fick jag ett sms från Telia, min nya mobil hade kommit!
jag fick såklart eld i baken och rusade till Ica hårstorp och hämtade ut min nya älskling!


tyvärr kom den utan sim kort så jag får vänta lite med att ringa med den, får leka lite först :)

medan den laddar så fixar jag med dom nya växterna (ÄNTLIGEN) och Ola grillar!

så har jag haft hand om Zorro idag och det blir man ju glad av!

nu äre käk!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0