Joan's

go helg!

Precis hemkommen från nyöppnade Joan's café och bistro här i Finspång!
Dom har tagit över en gammal lokal där det varit resturang och nattklubb och blåst ut hela inredningen (behövdes) och fräschat upp!
Menyn påminde lite om fräcka frökens, plus att det fanns ala carte!
det var jag, Anna, Josie och Frida som träffades, mycket trevligt!!
jag åt en grillad macka med kyckling och fetaost röra!


lite fika på det också, te och dajmbiskvi! :)


Ja, dom dimrade ljuset en del när vi satt där, därav den dåliga bilden på fikat!

Nu är jag mätt och belåten och slänger mig nog i soffan framför sista delen av incognito. eller ska jag ta tag i tvätten först....? hmmmm

ha en najsig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0