burn kudde burn

Ja go fredagkväll!
Herrn vill att jag ska vara med på familjeunderhållning framför på spåret, och det är jag ju, men inte behöver jag väl titta?

vi har just ätit en romantisk kvällsmat i matrummet, med tända ljus och stängd dörr till köket :)


toast skagen med citrus och limedryck för båda två! Ola får vänta med starka drycker ett tag nu och vara körduglig, om det skulle behövas! :)

Jaha vad har det tagit åt dom tänker ni, romantisk måltid i matrum istället för kök, men det finns en anledning serru, jag försökte nämligen ovetandes elda upp min vetekudde för några timmar sen! Ola varsnade att det luktade bränt, jag hade bara satt tiden på ca 5 min och det brukar ju gå bra!
Men Usch vad det rök om den! Vi slängde ut den i snön, så den kunde få värma gräset lite :)


där ligger den, stackaren! tyvärr får den väl flytta till soptunnan imorgon :(

Ja, så det var alltså pga rökskadat kök som vi lyxade till det och åt i finrummet idag! :)

ha en najsig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0