rea

hej och Hallå på årets näst sista dag!

det är väldigt lite att förbereda nu, tur att vi inte har festen hos oss imorgon då hade jag avlidit av stress och jäkt. nu får det vara skitigt och jag kan blogga istället för att städa! ;)

igår for de tre musketörerna in på rean. dock inte raka vägen... först skulle vi byta lite klappar på jysk, men de öppnade kl 11 och morgonpigga gänget var ju där 10.40... "vi byter på jysk i stan" var det någon som utropade.
Sagt och gjort, fast inte raka vägen dit heller, i lite val och kval tog mamma en annorlunda väg, och hamnade på något sätt på avtagsvägen mot finspång!
jaha vad trevligt det var att åka till stan idag, och vad billigt det blev! utbrast vi :D
hahahaha

Tillslut rullade vi in i parkeringshuset på Ingelsta och vässade armbågarna för att gå på rea!
dwy det var faktiskt ganska lugnt på folk så det gick bra. Jag fyndade inget till mig själv men ola fick en skjorta. Jag köpte kläder för fullpris, fast billigt, det är min melodi!

vi hittade Ingelstas nya fik, espresso house, jäkligt mysigt och trevligt om man jämför med vad som finns i huset innan, hårda stolar och 60- watts lampor rakt i nyllet, sittandes för hela världen att åskåda.

det bidde en tomtelatte! mmmmmm!


innan åt vi på Lindahls, ni ser ju skillnaden!


ha ett riktigt gott nytt år kära läsare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0