Julen

Hej och hå!
 
Iom jobb här i dagarna före jul så har jag inte orkat med bloggen, men nu är jag med igen!
 
Julen kom och gick! Vilka härliga dagar det har varit! Bästa julen någonsin, trots skitnätter och lite stress, så har det varit alldeles underbart att fira Tildas första jul.
 
Julafton firade vi hos oss, med bägge våra familjer!
 
Juldagen firades med Olas släkt i Falla!
Här har Tilda lite sysslingar att leka med!
 
 
Annandagen sågs vi med min tjocka släkt på hotellet med knytis och julklappspelet! Jag slog rätt EN gång, helt otroligt, jag som brukar ha sån flax när det gäller det där spelet, men det blev bra ändå då mormors stickade tofflor låg i mitt paket som jag roffade åt mig! :)
 
Tilda badar i julklappar i år, det är en sak som är säker, så vi har gjort lite ombyte i hennes leksakskorg, bytt ut små skallrande mjukisdjur mot skönsjungande (högljudda) apparater.Mycket roligare! :)
 
God fortsättning och Gott nytt år allesammans, hoppas ni har haft en lika bra jul som vi!
Hälsningar tomtenissan
och jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0