Bästa Josie

G'day!

Idag har jag och Tilda haft finbesök minsann! Tyvärr ses vi alldeles för sällan, och snart flyttar hon till storStockholm bästa Josie.
Där kommer be living the dream, med Åhléns två kvarter från lägenheten! (internt)

Här bjöds det iaf på årets första äppelpaj med vaniljvisp, mmmmm om jag får säga det själv!



Tack för idag baby!

Ikväll har vi ätit hämtsallad från joans! så gott var det.
Tilda lät oss dock inte äta i tystnad utan åberopade sin rätt till yttrandefrihet och fortsatte med det från och till, tills jag nu sitter här, och ammar.

Så! det var min dag, mer har jag inte att rapportera.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken snygging hon är våran Jos! Synd att vi inte kunde närvara. Men ni fanns i mina tankar :)

2013-04-18 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0