Kungligheter

Helg!
 
Idag är en fin solig dag, och jag orkar inte gå ut! Haha, jo kanske så småningom... ska träffa Frida och prinsessan senare och mysa! :))
 
Såhär tjock har jag aldrig sett mig själv i hela mitt liv.
Det var på väg till jobbet i förrgår, då skulle jag messa den här bilden till bloggen, men det funkar visst inte än, med nya blogg.se
Så, nu fick du ännu en magbild Josie! :)
 
I går var jag och lunchade med A-C och Elvira, nästa prinsessa! 
Dom hämtade mig på jobbet, så åkte vi till golfresturangen och mumsade god fisk och salladsbuffé! 
På vägen dit fick jag kramas med Iris, den irländska zettern i baksätet, hon var jätteglad att få en kompis och jag blev grundligt tvättad i hela ansiktet! :P
Hon satt PÅ mig på vägen dit och låg i mitt knä på vägen hem <3 myyysis, jag vill också ha en hund! OLA!!
Synd att salladstallrikarna är så små ;)
 
Snart ska jag säga adjö till Ola, han ska på match idag, är borta hela dagen, vad är det för stil??
På en ledig lördag, dumheter!
 
Jaja, jag får väl våldgästa alla andra jag känner då.
 
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mama

Tjocka lilla bullmana:) Varför kom du inte till GTM??

Svar: Ja jättetjock! Du hade ju fullt upp hela den dagen så det var därför ;)
Karin

2012-09-15 @ 16:48:17
Postat av: Lina

Vilken fin mage!!!!!!!

Svar: Tack fina Lina!
Karin

2012-09-15 @ 20:26:16
Postat av: Frida

Tack för idag! Erkänn att fotboll är rätt kul ändå??!! Iaf i strålande solsken :)

Svar: Strålande solsken är ju det som gör fotboll! :)
Karin

2012-09-15 @ 23:01:46
Postat av: elin

Och tjockare ska du bli!!! Hihi!! :)

Svar: Bara dubbelt så mycket va eftersom det är halva tiden som gått redan? :)
Karin

2012-09-19 @ 12:07:01
Postat av: Josefin

Jag känner mig bortskämd som får extra mag-bilder, men snart vill jag ha en igen! Du är så himla fin.

Svar: Ja du kan få så många du vill bästa Jos! pusss
Karin

2012-09-20 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0