Healing

Goddagens!
 
Så vare helg igen! Igår jobbade jag, det var roligt faktiskt, var längesen jag jobbade en lördag nu, (varit ledig två i rad)
Trodde då att helgen skulle gå så jäkla fort som den alltid gör men när jag kom hem gjorde jag supergoda kantarellmackor som jag vräkte i mig, sen tappade jag upp höstens första.......
BAD! Åh vad det var härligt, ljuv spa-musik, tända ljus och vaaaarmt vatten!
Till Olas stora förtret blir det nog många fler sådana i höst/vinter rusket! :P (jo så är det att bo i hus med värmepump som inte riktigt räcker till för sådana extravaganser, iaf inte om någon annan ska duscha efter, det går ju i några liter i den där baljan:)
 
På kvällen bjöd vi in oss hos svärisarna för lite käk, vi tyckte det var på tiden :))
Det serverades torsk med räkor, potatis och massa god sallad, mums!!
 
Barbro har gått ett flertal kurser och behandlingar för att lära sig "healing", nu var hon färdig och jag fick en behandling av henne efter mat och fika. Jag har haft väldigt ont i ryggen senaste tiden, vaknat innan klockan ringer på morgonen (händer aldrig mig) av att jag har ont och inte kan ligga ner längre.
Hon har gjort i ordning ett behandlingsrum där dom bor, där tände hon rökelse och spelade avlsappnande musik.
Där fick jag ligga, inbäbbad i filt, medan hon satt bredvid mig, och lade sina händer på mig på olika ställen vartefter hon fick "besked" om vart jag hade blockeringar. 
Det tog ungefär en halvtimme.
Många som läser det här idag, skrattar och fnyser, och javisst, mitt realistiska jag har mina tvivel, men vet ni, idag var första morgonen på mycket länge, som jag inte vaknade av att jag hade så förbaskat ont i ryggen! 
Ni får tycka vad ni vill, jag tyckte iaf det var iaf en jättehäftig behandling, säkert beroende på hur "mottaglig" man är!
 
Nu ska jag göra mig i ordning, upp på viberga och titta om jag hittar något till pappsen som fyller år i morgon! Då ska vi till o´learys och titta på honom när han äter gratis 3-rätters! :)
 
Godday!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

åååå va jag är avundssjuk på ditt badkar!!!!

Svar: Lägg en femhunka i tvålkoppen så kan du få fylla hela och bada hur länge du vill! Hahahahah! :)
Karin

2012-09-30 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0