Laddade batterier

Godmorgon!
Tar en liten blogg mellan disken här på hotellet!

Igår var jag i skogen! Mamma och pappa fick "tillbaka" ett par buskar från uppgrävningen hemma. (det är ju deras buskar från början resonerade dom;)
Så jag hängde med ut till bleka eftersom jag slutade tidigt igår. Mormor och morfar var även där för att plocka svamp och lite skogiga grejer till utearrangemang!








Det var verkligen härligt! Solen sken och det luktade höst! Synd att vi inte fått fler sådana dagar den här hösten.
Själv plockade jag ingen svamp, pga min sambo som står och rynkar på näsan och grimaserar likt ett barn när jag vill ha svamp i maten! Därför har jag mycket kvar.

Nu är det två personer på kort tid som sagt att "du har ju blivit lite rundare i ansiktet" till mig, jag själv kan inte se det och undrar vart jag är det...


knubbis??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0