Morgonkonversation

Jag: Nej men heeej, vad gör ni för nåt?
Ola: va?
Jag: jag pratar med fåglarna... va, vad gör ni? vad gör ni för nåt?
Ola: va?
Jag: JAG PRATAR MED FÅGLARNA, KAN DU HÅLLA KÄFTEN!!??!!
Ola: va?

Hahaha!

Tyvärr ville dom inte prata tillbaka utan bara flyga iväg... ?

Joho, igår var det fest för Mercan, en mycket trevlig kväll!
Det bjöds på smörgåstårta och dricka, och kaffe och kaka!
Kvällen slutade för oss kl tolv, när festfolket drog till stan, det passade bra! :)

Såhär såg jag ut upptill...

och nertill:

lite tjejhäng i köket :)

å så lite suddigt från vardagsrummet!

ja, det var dom korten jag knäppte, det får duga! :)

Idag blir det en hemmadag. är ju lite bakis så det blir lugnt :)

Ciao




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket stiligt preggo :) kram!

Svar: Åh tack pumamamajenny!!
Karin

2012-11-06 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0