Det är mycket nu

Hellu bloggeloggen!

Det var längesen, ganska mycket har hänt sen sist! Det har varit Kristi himmelsfärd, då hade jag och älskling en härlig dag med lååångpromenad runt gron, och grill på kvällen!

I helgen var vi och mina päron bjudna till Olas föräldrar!
Det bjöds på superdupergod mat och härlig stämning, vi blev kvar till sena kvällen och tjattrade!

Jag har kommit över ett par odlingslådor, som jag har börjat måla, förhoppningsvis ska dom snart prunka med ätbara saker till grillmaten i sommar! :)




Imorgon ska jag besöka Sanna på kocy! Yes, äntligen ska barret tuktas!

På kvällen ska vi hem till Mary på tjejfika, myyys! Ska bli kul att se hur dom bor!

Torsdag kväll ska jag träffa ytterligare gulliga brudar, Josie och Frida!

Å så jobbar jag hela helgen!
Full rulle!!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ses imorgon sötnos!

2012-05-24 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0