Saras möhippa och födelsedagsfirande

Möhippan gick av stapeln igår!
Jag var inte med riktigt hela dagen för jag behövde jobba på fm, studenterna ni vet...

Men när dom andra tjejerna lerat ner sig på vildmarkskampen och var mörbultade anslöt jag i stan, ren och torr! :)
Sara fick göra div uppdrag, bl.a. tigga till sig saker som började på alla bokstäver i Michels namn.
M: mynt
I: inslagspapper
C: citronskiva
H: hårsnodd
E: elefantfot (godis)
L: Latte

Bra jobbat!

Sen åkte ví till squascenter och bubblade och relaxade!
Väldigt mysigt och trevligt ställe!!

Efter det beställdes det mat från Indra och vi åkte hem till Malin och käkade och partade.


Sara var nog nöjd över sin dag! :)


Tidigare på dagen när jag jobbade kom min faster in och skulle köpa blommor till en student, då sa hon att hon ville ge mig en blomma för att jag hade fyllt år! Så jag valde min favvoros Sweet Avalanche som hon fick slå in i papper till mig! :)
Gullig!!



Idag har jag haft lite födelsedagsfirande för familjen och mormor och morfar.
Beställde ännu en smörgåstårta av café aurora som var om möjligt ännu godare än den i torsdags.
Till efterrätt bjöd jag på jordgubbar med glass och vispgrädde och maränger!
Enkelt men åh så gott.

Fick en såååå fiiin stege av MAJS (marie, anna, jörgen, stefan. kom på det förut, jäkligt fyndigt!:)
Det kliade i fingrarna så när alla åkt hem började jag leta fram saker som kunde få pryda fina stegen!
Så blev resultatet såhär:




Hann lite under tiden solen var framme, men det fick gå fort!
Fick också en skål och en tillbringare a'la Leila bakar av MAJS. Snygga!

Fick även jordgubbsplantan som syns på bilden av mormor och morfar, plus två små söta jordgubbsskålar till socker och grädde! <3

Nu önskar jag att det var lördag och inte söndag.
Fan ska jag verkligen till jobbet imorgon igen??? Suck. Tur det är vanlig vecka igen, med minimandag på tisdag och mandag på onsdag! :)

Vi hörs då!
KRAAAAAAAAAAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0