Lunch

Dan före dopparedan idag!
Jag kan inte tro att jag blir 27 år, när jag fortfarande tycker att det är roligt att fylla år??!
Imorgon ska jag bju på smörgåstårta på jobbet! Har beställt den från café aurora, aldrig ätit därifrån förut, men den borde vara god eftersom dom gör så goda saker!!
Idag har jag ätit
Med
Fick PRESENTER! gud vad snällt!
Å så fick jag träffa lille
som var supergullig och snäll, och skrattade åt mig , den lilla godingen!
(det är bara bäbisar som får skratta åt mig, och samtidigt vara gulliga! :)
Solen lyste på oss och alla studenter på Bergska. Snart är det lördag och ungarna springer ut, då blire joooobbajooobbbaaajooooobbaaaa och så kolla på karteger.
Nu ska jag laga matlåda och duscha, beställe korvgrillning till kvällsmat idag, så köpte jag räksallad och gurkmajonäs när jag åkte hem jobbet, jävlar vad gott det var! :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0