Sara och Michels bröllop

Igår var det dags för det tredje och sista bröllopet vi var bjudna på den här sommaren!
 
Det mellan Sara och Mercan.
VIgseln hölls i S:t Maria kyrka. Det är ju en jättemysig kyrka, som jag inte besökt på många många år, kom knappt ihåg hur den såg ut!
 
Vigseln
Man och hustru
Yeeeeyy!!
Jag och hjärtat utanför kyrkan
Bruden och jag! Ingen som lade märke till att jag fick byta klänning va? Bra! ;)
Ola och bordsdamen Erika, som nyligen hade bröllopsfest på precis samma ställe! (Glanekan, Mogård)
Jag med min bordsherre Christian, som också hade bröllopsfest på mogård nyligen, kan det finnas något samband?? :)
Goa goa varmrätten
fina tärnorna håller tal till sara
Brudparet får leka lite :)
Väldans god moussetårta med kladdkakebotten! 
Partyt är igång!
Å så den tjejen som var gladast på festen, hennes egen bröllopsfest!
 
Glömde ta med mig festhäftet hem den här gången, bummer.... 
Men jag kommer iaf ihåg en mening som stod om mig, att jag enligt bruden hade den snyggaste kroppen! 
Det kommer jag ta med mig, alltid! :))))
 

Jo som ni vet så måste ju även brudbuketten göras även denna gången, och jag fick äran!
 
Alla corsagen, Mercans i mitten
Brudbuketten, med två olika sorters lila rosor, freesia och orkidéklockor
Tärnbukett
Närbild brudbukett
 
TACK TACK TACK TACK bästaste Sara och Mercan, för att vi fick dela er dag med er!
Det var verkligen underbart! 
Puss o kram !! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vilka fina bilder Karin!! Så roligt att se allas bilder från dagen! Vi har mängder av festhäften här hemma om du vill ha ett som minne :) Tack igen för världens vackraste bukett, kunde inte ha blivit mer nöjd!!! Vad bra att du tog åt dig det där om kroppen, för det är såå sant, hihi.

Massa kramar /Sara

2012-07-18 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0