Mitt bästa nyårslöfte...ever

...var att SHOPPA MER!
Lite med glimten i ögat, men ändå, så mycket roligare att hålla det man lovar!! :)

Så idag har löftet införlivats lite i rean på schtaaaan.








Mina fynd! Detta gick på lite över 600 kr!
Wooohoo det borde vara rea jämt, så bra för min plånbok (som ska flytta in i nya väskan senare.:)

Ni kan även lägga märke till min nya hårfärg, tanken och bilden på paketet skulle bli rödare, men det här är vad jag får räkna med när jag köper toning istället för att gå och färga hos frisören.. Det är bara det att det är alltid så brått när jag fått för mig att färga, då vill jag göra det helst igår.

Ett annat ärende i stan var att lämna in min klocka som jag fick av Anna i julklapp, den skulle justeras och bytas batteri i, så nu kan jag börja använda snyggingen!!
Den är inte guld som det ser ut på bilden utan silver.

Bling, klocka bling!!! :D

Allrighty, nu har även jag testat på att modeblogga lite, har inte så stort intresse av det annars men någon gång så!

Ibland (oftast) när jag jobbar på hotellet kan det bli lite fnissigheter mig och Anna emellan.
Idag har jag och Anna gjort följande:

Jagat varandra i trappen på hotellet likt dumma orcher.
Knuffat på varandra i receptionen.
Sparkat på varandras fötter inne på Vila.
Pratat skithögt på Forex så mamma låtsades att hon inte kände oss.
m.m. m.m. m.m.

Även jag och mamma fnissar till det och dummar oss, idag med Anna, tänker oss att hon skulle ta 5 tillbehör på Paus-salladen med bara ägg.
-Jag kan hoppa över sallad, gurka och tomat så tar jag ägg som tillval, och så tar jag ett ägg också, och eeeehhh... kan ta ett ägg..., o tillsist så tar jag två ägg!!!
 
-Det blir 85 kr tack.

HAHAHAHAHAHAHAAA!!

Okej, dags att runda av innan det blir för oseriöst!
HOWDY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0