grannar och gubbar

gooookvall alla göchebörgare!!

Sitter för närvarande i telefonkö hos försäkringskassan, likabra att blogga då! :)

I helgen var vi hos våra bästa grannar på lite mat och umgänge. Skräll då det var Ola och krille som styrde upp kvällen med mat och efterrätt!
Vi blev serverade tacos och glass med hemgjord chokladsås!
Jag fick som vanligt en massa gubbar i min glass, (livlig fantasi?)

den här gången såg en ut såhär.

jag tycker att den är skrämmande lik master shifu i kung fu panda! :D


kan det ha något att göra med att det rullar runt en liten kung fu i magen? :)

här sitter dom och moffar glass!


i söndags var jag hos mosters gull och ville gosa. det ville inte hon för hon ville bara sova!
så jag fick nöja mig med syrran, det gick bra och hon bjöd på käk och snackade danska hela tiden jag var där. sen kom mammi med saffransmuffins!


nu blire äta bergis med oboy, till slutet av filmen vi inte orkade se igår!
puss.

Kommentarer
Postat av: elin

Haha!! Gubben i glassen!!!!!!!

2012-12-21 @ 07:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0