fräsch

Hello dagboken.
idag har jag varit och kippit mig, fick en tid supersnabbt hos sanna, det gillas när jag inte varit så förutseende och beställt tid innan jul som alla andra!

Det blev en liten toppning och uppfräschning av barret, det har verkligen växt som ogräs under graviditeten, och tjockt har det blivit också! synd att det troligtvis inte kommer hålla i sig...
såhär snigg blev jag iaf.


innan var jag på byn och brände pengar, 2000 på synsam, 695 på hälsa på, men där fick jag en julklapp då jag är stammis där, en handkräm och thé. :)
Fick även en handkräm när jag handlade över 600 pga det, passar mycket bra för mina händer är torra som öken.


nu får jag lov att göra mig någon sorts kvällsmat... suck.
gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0