Mitt nya hår

I fredags var jag hos min vän frisören Jenny!
Hon fick äran att klippa av mig mitt långa hår... tråkigt kanske ni tror att jag tänker, men så är inte fallet utan det är bara skönt att vara av med dom där slitna tåtarna! Så kändes det iaf..
 
Såhär såg det ut före:
 
Och efter:
 
Jag är riktigt nöjd med resultatet! Hon färgade botten och några längder i en färg, och så la hon i en röd och en mörkbrun färg i slingor runt om! Tyvärr kan min plattång inte göra så fina lockar som Jenny kan!
 
 Jag är jättenöjd i alla fall! 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefint, Karin! Du klippte precis lagom mycket :) Kram och puss!

Svar: Ååh vad bra, det är lite svårt med längder, men jag tyckte också att det blev precis lagom! Puss puss
Karin

2012-08-13 @ 23:32:02
Postat av: Sanna

Fiin:)

Svar: Taack! Det känns extra bra att få från en frisör! :) Kram
Karin

2012-08-14 @ 08:33:11
URL: http://Sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0