Även denna sommar

Hello!
Idag är det Mandag, och idag bestämde vi oss för att slå på stort, så gravidsyrra 1 och 2 drog iväg till Sörping och moffsade glass i stora lass!!
Jag trodde inte att jag skulle hinna dit den här sommaren, men det visade sig att den inte var slut riktigt än iaf, soligt och varmt var det idag, så det passade perfekt!
 
 
Åh, jag ser lite schleten ut, men ni får tänka er att jag varit uppe sen 05.20 och sovit skitdåligt inatt, så blir jag kanske snyggare...?
Alla dom där barnstolarna är btw inte till oss...
Värsta glassen köpte jag, Wigg,i Wikki, wakka, Shikaka, någonting hette den....
Vrålgod och vrålmastig.
Nu har jag ont i magen och undrar om jag ska bli sugen på kvällsmat innan det är dags att lägga sig....
Så fick jag ju den übercoola flipfloptoffelnyckelringen på köpet!!
helt klart värt 98 spänn. (fast det blev 100 jämnt då jag dricksade generöst!)
 
Vaggandet fortsatte mot Glitter där syrran skulle ha in mig, jag shoppade loss för 75 spänn medan Anna snåljåpade och köpte ingenting. varför???
 
På vägen hem skulle vi göra ett "snabbt stopp" på babyhuset eller vad det heter, där fick Anna en babybox med massa gifitga produkter i tillsammans med ett och annat bra.
Jag förundrades över babyvärlden och kände mig lost. lostare än vanligt.
Snabba stoppet tog väl en halvtimma då, jag citerar " det ska finnas fler personal här, dom är väl inne på lagret om ni har lust"
......eeeeehhh... näää vi har inte lust att gå och hämta dina arbetskamrater på lagret, nu när vi står i kassan i andra sidan av affären, du kan väl ringa på dom? eller stampa i golvet eller skicka röksignaler eller vad ni nu har för system i den här butiken???
 
Suck, lite arbetsskadad är jag nog.... serviceyrket ska visst inte alltid innehålla service.
Nä, till hennes försvar så stog hon och slog in ett paket till ett par handlingsförlamade stackare som glodde på henne hela tiden, då blir man rätt stressad.
 
Men annars är humöret på TOPP!
 
Nu går livet vidare, mot nya äventyr, tills nästa inlägg!
Ciaoo
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

Jag tyckte du var söt på bilden!! Och fin i håret!! /Luven!

Svar: Tack bästa Luven! / Luren :)
Karin

2012-08-15 @ 19:41:40
Postat av: mama

Lite "gravidblick" i ögonen tycker ja mig se;)/Luren!

Svar: Jag var ju bara trött! Kom inte och säg att jag blir ful och har utstående ögon som du alltid säger att gravida har! :P
Karin

2012-08-15 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0