sjukstuga

Hello bloggen.

Det var ett tag sen, har inte haft någon lust att blogga i veckan, har nämligen legat sjuk!!!
Det blev inte den roliga påskvecka jag hade förväntat mig, med mycket roligt på jobbet, istället fick jag släpa mig dit utan att må bra :(

Jag spenderar den här dagen i soffan med förhoppning om att kunna jobba någorlunda problemfritt imorgon...
Men åååh det är så fruktansvärt dålig timing på den här förkylningen!!!

Har iaf fått lite lindring idag när Ola köpte salva mot blåsor i munnen till mig, har en blåsa som var hela min värld för en timme sen. kunde inte sova, äta eller prata!!
Oralmedic hette det, lägg det på minnet om ni får en sån jävel någon gång!

Fler roliga krämpor på den här omgångens förkylning:

Halsont
Nästäppa
Huvudvärk
Ont i halsmandel
Ont!!!

Det är nog bäst att sluta blogga för dagen, det blev inget upplyftande inlägg!
Hoppas ni alla andra har en GLAD PÅSK och njuter av er ledighet!

Kommentarer
Postat av: mama

Stackars oss Mana!!!

Mitt blogginlägg blev oxå ett träkinlägg!

2012-04-06 @ 17:53:17
Postat av: mama

Fan...han inte stoppa!!!

Tråkinlägg ska det va förstårs!!!

2012-04-06 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0