Om man skulle måla om??!!

Hejje!
Har blivit frisk från förkylning nu, legat i soffan i två dagar och kurerat mig, det är otroligt vad det kan hjälpa med vila!
Är väl inte helt återställd för nu är jag lite trött i mössan efter några timmars jobb på hotellet.

JO! I helgen har vi målat om i vardagsrummet!! ÄNTLIGEN! Det känns så härligt och ljust och fint här nu!!





Imorgon ska jag och Frida gå på biopremiär här i Finspång!! Jägarna 2 visas i det nya coola kulturhuset (vilket jag tycker kunde fått heta Folkets hus fortfarande för det är tufft med gammalt)
mamma och jag var och kände på pulsen på nya Hugo som öppnade i lördags, det var fina fisken!! God buffé och glas fyllda till bredden med vin! :)


Nu ska vi se vad kylskåpet kan erbjuda för middag!
ciao!


Kommentarer
Postat av: elin

VAD FINT!! skulle jag med vilja göra, måla vitt i vardagsrummet! :) snygga brudar på hugos också! :)

2011-09-15 @ 11:44:40
Postat av: Josefin

Nämen, vad fint det blev! Jag vill också gå på Hugos.

2011-09-26 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0