Tråk!

Hej blä.
Idag är en seg dag. den här bloggen den är seg den med, händer ju aldrig nåt här! Jag bara tänker blogg hela tiden
utan att göra något, så tror jag att jag bloggat men så har jag inte det.
Ja i varje fall... Vad har hänt sen sist?
Bilderna berättar att jag varit på årets första julbord! mums var det!
Fick inte med mig kameran in men här siiter jag och väntar på skjutsen :)
Samma vecka var vi hembjudna till Frida och Krille för att göra egen pizza! Mucho trevligt! Vi fick även smaka årets glögg framför brasan, inte fy skam!
Har även varit på min första julmässa! Den hölls på Ekenäs slott, allt var supermysigt men lite för superkallt!
Dåliga bilder med mobben men denna visar vägen upp till ingången av mässan, med granar och marchaller!
Jag handlade en del, det här ullhjärtat är jag speciellt förtjust i!
Jag hittar även bilder från Fars Dag
Mamma lagar apelsinanka! mums igen!
Pappa väntar på paket :)
Sen måste det gosas på golvet!
haha!
Åå så i igår firade vi mamma och anna 1 år äldre än förra året med middag och paket på vita huset på storhagsvägen!
Grattis!
och så var vi tillbaka till idag. Tråkdagen


Den började ändå rätt bra med sovmorgon och energi. Anna och jag var och hälsade på "hälsa på" som hade invigning av sin nya livstilsbutik i centrum! Jag shoppade ansiktskräm och duschtvål. bara bra grjejer! Det bjöds på mackor och fika och te. Vi var ett varv till jobbet innan och hämtade med oss en fin blomma, snälla som vi är! :)


Hemma sen tog jag upp adventsljusstakar från källaren och kollade så allt funkade till nästa helg, det gjorde det inte. Den fina jag köpte förra året lyste så fint först, tills jag råkade slå omkull den, då började den lysa som en jävla fyr och jag blev delvis blind av det starka skenet. Tror en lampa gav upp där, för när jag tillslut, blindbländad fick fatt i strömbrytaren så gick den inte att tända igen.
Inköpslista; nya ljusstakslampor.
m.m.m.m.m.m.... tur det är en vecka kvar!


Så det enda jag egentligen åstadkommit idag är att bränna 350 kr på hudvård , ta sönder ljusstake, hämtat föda från pizzerian samt ett blogginlägg.
och då är jag ändå inte bakis. lite deppig, det händer inte ofta alltså, men det här mörkret och stressen tär på mig!


Nästa söndag blir det iaf skitkul för då ska jag ha massa brudar på jobbet och binda kransar! mys!
Så, vi får väl se när vi ses igen!
until then, let's rock this joint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0