Fuck telia

Ni vet mobilen som jag skulle blogga från?
Den nya fina?
Den hela, som man inte behöver elda upp örat med varje gång man pratar?
Den moderna, med mobilsurf?

Har den kommit?
NEJ!

Jag trodde ändå att det skulle vara bättre koll hos Telia än hos 3.
Jag ringer och beställer, för att det ska gå fortare...
pratar in ett muntligt avtal, behöver inte skriva på något.

Vad kommer hem? Ett avtal att skrivas på, som innehåller en engångsavgift på 250 kr för mobilsurf som kostar 0kr på internet.
Jag ringer upp, vill inte betala 250 kr.
Behöver inte.
Allt bra.
Skickar in avtalet.

Får ingen mobiljävel
Datumet börjar närma sig den 24:e maj då mitt gamla abonnemang går ut.
Datumet kommer och abonnemanget stängs av, flyttas till Telia.
Min gamla mobil är låst till 3
Ingen ny mobil i sikte.

Jag får låna Olas gamla mobil.
Den ser ut såhär

Fast blå.
JAG ÄR INTE GLAD!
INTE ALLS!!

Kommentarer
Postat av: elin

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DEN DÄR GAMLA HEDERLIGA MOBBEN DÅ???!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-05-27 @ 12:04:13
Postat av: Karin

Nej den har ju faktiskt bara fördelar, man kan ju kasta den i golvet när man är arg, använda den som hävstång när man tränar, palla upp bilen på när man byter däck osv. jag tror faktiskt att jag behåller den!

2011-05-27 @ 22:58:25
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

2011-05-30 @ 07:04:24
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

2011-05-30 @ 07:04:47
Postat av: Lina S

hahahhahaahaha!

2011-06-13 @ 18:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0