Vårblogg

Hello igen!
Nu är bloggen vårfin, känns skönt!

Kom från träning förut och började med att redigera stilmall, och så vips så gick det två timmar... Den här veckan har jag varit duktig med träning och cyklat till jobbet en gång också! Vi får se hur mycket snö det ligger på backen imorgon så tar jag beslutet då om jag ska ta bilen eller ej.

Idag har vi gjort dekoration till modevisningen på hotell de geer som är ikväll, såhär såg några ut:

Fina va?
Fick inspiration av trädgårdsmässan!

Igår hade jag och Ola solskensmiddag i trädgården!
Vi grillade korv och åt med hamburgerbröd och drack öl till!
SABLARNS vad gott det smakade att sitta ute i solen och äta och dricka, värsta semesterkänslan! Vi satte oss bredvid grillen så höll vi värmen lite också ;)

Jag började på mitt nya projekt igår också, slipa och måla en jättefin gungstol som vi fått av Olas mormor. Mycket jobb befarar jag men det blir nog värt det när den är klar!
Kanske kan lämna in den på MJ:s måleri (Marie o Jörgens måleri) annars om det blir för jobbigt? :)

Nehe nu blev det dags att ta kväller!
Hoppas min faster drömmer sin sanndröm om mig inatt igen, att jag ska vinna en splitterny mörkgrön golf! Hon har drömt den drömmen 2 nätter i rad så nåt måste det ju betyda!! :)
Själv var jag ute och seglade i storm inatt, mellan isbrytare och konstiga båtar, sen när besättningen kom så doppade dom dom fina tofflorna i vattnet INNAN jag hade klippt dom, dåligt! dom som var så lurviga och allt.
haha skumt.
Godernatter!

Kommentarer
Postat av: mama

Hahahaha...den drömmen var lika rolig som den du drömde om balklänningen som jag vägrade sy och du fick gå på knäna hem i regnet=)

Anlita MJ.s Hmmmm..det blir nog dyrt;)

2011-04-02 @ 03:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0