Lite om mycket

Aj aj aj aaaj aja aj, så har jag träningsvärk igen!!
Axlar den här gången, och dom använder man mycket kan jag lova! Att sätta upp håret är en plåga, att klia sig på ryggen är en plåga, att bära något tyngre än mobilen gör ont. Det fick jag för att jag varit så fruktansvärt lat och inte tränat på en månad. Jag har skyllt på halsont, nackspärr, tidsbrist... Duktig på att hitta ursäkter har jag varit om inte annat.
Men igår gick jag faktiskt upp innan jobbet och tränade, det är otroligt skönt och väldigt lite folk just vid den tiden.

Ikväll ska vi fira Olas pappa Greger på 51 årsdagen, Hurra hurra hurra för honom! Den här fina ska han få av mig

Det syns inte så bra på bilden men rosorna är typ bruna, asfräna!
Superhärligt att bli bortbjuden ikväll, jag hade ingen lust att laga mat idag igen.

Imorgon ska jag åka till Ramlövsresidenset i Ramstorp och kolla in bygget, det ska nog ha hänt en hel del! Så kul  att få träffa Della också, fick bara se henne från vagnen i tisdags, och när man tittar ner på ett barn i en vagn så är det så omstoppat att allt man ser är en stor napp som guppar upp och ned! :)

om man skulle ta sig en helkörare i badrummet? hår, hud och naglar? Lite spa sådär när jag är ensam hemma, Ola är på match idag, med sitt nya lag, Lotorp. Så långt ifrån spa i badrummet man kan komma! :)

Vi ses!
Arrividerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0